.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی‌سوادی در مازندران به صفر می‌رسد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از عزم جدی برای به صفر رساندن آمار بی‌سوادی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، جلسه توجیهی مدیران مجتمع شهری، روستایی و مدیران مدارس غیردولتی شهرستان محمودآباد عصر امروز با حضور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد.
نعمت بقایی در این جلسه با بیان دیدگاه‌ها و جایگاه سوادآموزی استان اظهار امیدواری کرد: با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای وزیر آموزش و پرورش شاهد تحقق فرامین مقام معظم رهبری در به صفر رساندن بی‌سوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال باشیم.
بقایی همچنین اظهار داشت: به منظور ارتقای کارآیی نهضت سوادآموزی از ظرفیت مدارس غیردولتی و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی روستایی استان استفاده می‌شود و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و تمامی مدارس روستایی در اختیار نهضت سوادآموزی قرار گیرند.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد نیز بیان داشت: در شهرستان محمودآباد حدود 500 نفر بی‌سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال وجود دارد که امیدواریم با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز تا پایان سال 91 شاهد برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در شهرستان محمودآباد باشیم.
به گزارش فارس، در این جلسه مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و مدارس غیردولتی با نحوه جذب، نگهداشت، نظارت و ارزشیابی سوادآموزان در دوره سوادآموزی آشنا شدند و نقطه نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.